Oznámení

Reklamace

V případě, že se ukáže, že dodané zboží není v souladu s objednávkou, má Objednávající nárok na výměnu zboží za objednané nebo za nové.

Chcete-li nahlásit reklamaci, připravte si prosím následující údaje:

  • jméno a příjmení
  • název firmy
  • kontaktní telefon
  • e-mail
  • č. objednávky/FV
  • datum nákupu
  • index reklamovaného výrobku
  • popis vady
  • fotografie výrobku a krabice

a zašlete je na adresu: reklamacje@kradex.com.pl

Reklamace se řeší
do 2 měsíců po zakoupení.

Podaná reklamace se vyřizuje do 14 dnů. Pokud je reklamace posouzena kladně, bude Objednateli zaslán nový exemplář namísto původního, který nebyl v souladu s objednávkou.

Pokud objednané a nezávadné zboží chybí, informuje o tom Kradex Objednávajícího e-mailem nebo telefonicky. Podle volby Objednávajícího – je uhrazená platba vrácena na jeho bankovní účet nebo je mu zasláno jiné zboží za stejnou cenu, které si Objednávající vybere.