Reklamace
V případě, že se ukáže, že dodané zboží není v souladu s objednávkou, má Objednávající nárok na výměnu zboží za objednané nebo za nové.
Chcete-li nahlásit reklamaci, připravte si prosím následující údaje:
- jméno a příjmení
- název firmy
- kontaktní telefon
- e-mail
- č. objednávky/FV
- datum nákupu
- index reklamovaného výrobku
- popis vady
- fotografie výrobku a krabice
a zašlete je na adresu: reklamacje@kradex.com.pl
Reklamace se řeší
do 2 měsíců po zakoupení.
Podaná reklamace se vyřizuje do 14 dnů. Pokud je reklamace posouzena kladně, bude Objednateli zaslán nový exemplář namísto původního, který nebyl v souladu s objednávkou.
Pokud objednané a nezávadné zboží chybí, informuje o tom Kradex Objednávajícího e-mailem nebo telefonicky. Podle volby Objednávajícího – je uhrazená platba vrácena na jeho bankovní účet nebo je mu zasláno jiné zboží za stejnou cenu, které si Objednávající vybere.